Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΝαστά, Ευαγγελία Α.el
dc.date.accessioned2015-07-06T09:01:00Z
dc.date.available2015-07-06T09:01:00Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other150
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10102en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: χαμηλής ποιότητας εκτύπωση.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.titleΗ ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας των παιδιών προσχολικής ηλικίας με τη χρήση της δανειστικής βιβλιοθήκης του νηπιαγωγείου και την εμπλοκή των γονέωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International