Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Ανδρέου, Ελένη"
-
Ανάλυση αναγνωστικής συμπεριφοράς παιδιών ηλικίας 8,5 - 9,5 ετών
Φραγγεδάκη, Μαρία-Ελένη (2001)Η ανάγνωση αποτελεί μια από τις ουσιαστικότερες γνωστικές διεργασίες και έχει ως κυριότερο σκοπό της την επικοινωνία. Συμβάλει καθοριστικά στην διαμόρφωση κοινωνικής συμπεριφοράς αφού σχετίζεται άμεσα με την πνευματική και ... -
Αναπαραγωγικοί κύκλοι γαστερόποδων σε σκληρό υπόστρωμα
Ανδρέου, Ελένη (2017) -
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τον ρόλο τους στην αντιμετώπιση των προβλημάτων ψυχικής υγείας των μαθητών σε σχέση με τις αιτιακές αποδόσεις, το είδος παρεμβάσεων και την αναζήτηση βοήθειας
Παπαγεωργίου, Βάια (2015)Οι εκπαιδευτικοί διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αναγνώριση των προβλημάτων ψυχικής υγείας των μαθητών. Επίσης, οι αιτιακές αποδόσεις των εκπαιδευτικών επηρεάζουν τον τρόπο που αντιλαμβάνονται και αντιδρούν στα προβλήματα ... -
Αντιλήψεις και Στάσεις των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στο σχολικό εκφοβισμό
Μουχτή, Αλεξάνδρα (2015)Η παρούσα μελέτη διερευνά τον τρόπο, που οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανοούν τις διαστάσεις και τις διάφορες πτυχές του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, πώς αντιλαμβάνονται το συμβουλευτικό τους ρόλο ... -
Αντιλήψεις κρατουμένων για το σχολικό θεσμό και προτάσεις για τη βελτίωσή του
Σαββίδου, Ελένη Λ. (2013) -
Αντιλήψεις παιδιών σχολικής ηλικίας για τα προβλήματα εκφοβισμού-θυματοποίησης
Πετροπούλου, Βασιλική Ε. (2012) -
Αντιμετώπιση δυσκολιών ανάγνωσης σε μαθητή με ελαφρά νοητική καθυστέρηση: μελέτη περίπτωσης
Λουκοπούλου, Ευαγγελία-Ειρήνη (2010) -
Αξιολόγηση επαναληπτικών μετρήσεων της αποτελεσματικότητας του προγράμματος "Αντιμετωπίζω τον εκφοβισμό στο σχολείο" στο γυμνάσιο
Ρούση-Βέργου, Χριστίνα Ι. (2017) -
Απεικόνιση των συναισθημάτων του δράστη και του θύματος σε σκηνές θυματοποίησης στο χώρο του σχολείου
Τσούγγου, Βαρβάρα Ν. (2012) -
Αρχαιολογικό μουσείο και παιδί της σχολικής ηλικίας στην Ελλάδα: η ιστορική αναδρομή και η σύγχρονη θεσμική και θεωρητική πραγματικότητα και πρακτική, μέσα από τη μελέτη περίπτωσης του εκπαιδευτικού προγράμματος "Ταξίδια και Εμπόριο στη μινωική εποχή" του Αρχαιολογικού Μουσείου Ρεθύμνου.
Τρούλη, Σοφία Μ. (2012)Η παρούσα εργασία είναι μία συμβολή στην ιστορία της μη τυπικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Παρουσιάζεται, πρώτον, η γενεαλογία της μουσειοπαιδαγωγικής, μέσα από το πρίσμα των μουσειοπαιδαγωγικών πρακτικών για παιδιά της ... -
Αυτοεκτίμηση, κοινωνικό άγχος και εμπειρίες θυματοποίησης σε παιδιά σχολικής ηλικίας
Πουρνάρα, Ιωάννα Ι. (2014) -
Βιβλιοθεραπεία και επιθετικά παιδιά
Νταρή, Ελένη (2010) -
Διαφοροποιημένη διδασκαλία εννοιών του φυσικού περιβάλλοντος για ένα παιδί Δημοτικού Σχολείου στο φάσμα του αυτισμού
Γεροκώστα, Θεοδώρα Σ. (2019) -
Διαχείριση κρίσεων στο σχολικό περιβάλλον
Καραθάνος, Δημήτριος (2006)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει κατά πόσο οι ηγέτες των Σχολικών Μονάδων, οι Διευθυντές, μπορούν να διαχειριστούν μια κρίση δηλαδή ένα ξαφνικό και απροσδόκητο γεγονός που έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει την ...