Social media και ελκυστικότητα τουριστικών προορισμών: εμπειρική διερεύνηση
Social media and attractiveness of tourist destinations: empirical investigation
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Φωτίου, Δημήτριος Γ.Όνομα μέλους επιτροπής
Ψάθα, Εύα
Ντύκεν, Μαρί-Νοέλ
Όνομα Επιβλέποντος
Μεταξάς, Θεόδωρος
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.