Social media και ελκυστικότητα τουριστικών προορισμών: εμπειρική διερεύνηση
Social media and attractiveness of tourist destinations: empirical investigation
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/54971/22227.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Voir/ Ouvrir
Auteur
Φωτίου, Δημήτριος Γ.Committee member
Ψάθα, Εύα
Ντύκεν, Μαρί-Νοέλ
Supervisor name
Μεταξάς, Θεόδωρος
Date
2021Language
el
Sujet
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.