Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για τη διεξαγωγή κλινικών δοκιμών με στόχο την εξοικονόμηση χρόνου και τη μείωση κόστους για τη φαρμακευτική έρευνα
Digital strategies in clinical trials
Mostra/ Apri
Autore
Παπανικολάου, ΒασιλικήCommittee member
Ζουμπουλάκης, Παναγιώτης
Πλέτσα, Βασιλική
Supervisor name
Ζερβού, Μαρία
Data
2019Language
en
Soggetto
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας.
Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Ινστιτούτο Βιολογίας, Φαρμακευτικής Χημείας και Βιοτεχνολογίας.