Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΔιδασκάλου, Ελένηel
dc.creatorΤσιακυρούδη, Σοφία Χ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:21Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:21Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12806
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47371
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑel
dc.subject.otherΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΗ ΦΟΒΙΑel
dc.titleΠαιδιά που δεν εκφοβίζονται: τα συναισθήματα του "ανήκειν" στο σχολείο ή οι στρατηγικές αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού κάνουν τη διαφορά;el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International