Παιδιά που δεν εκφοβίζονται: τα συναισθήματα του "ανήκειν" στο σχολείο ή οι στρατηγικές αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού κάνουν τη διαφορά;
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Τσιακυρούδη, Σοφία Χ.Όνομα Επιβλέποντος
Ανδρέου, Ελένη
Διδασκάλου, Ελένη
Ημερομηνία
2014Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.