Η επίδραση της ποιότητας των υπηρεσιών στην πρόθεση επανέλευσης και την πρόθεση σύστασης των πελατών: μελέτη περίπτωσης μιας ξενοδοχειακής μονάδας
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Γεωργαδάκης, Νικόλαος Δ.Όνομα Επιβλέποντος
Μπέλλου, Βικτώρια-Μαρία
Ημερομηνία
2019Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.