Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΓεωργαδάκης, Νικόλαος Δ.el
dc.date.accessioned2019-09-02T07:26:11Z
dc.date.available2019-09-02T07:26:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19238
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50636
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.763
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάρκετινγκel
dc.subject.otherΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΞενοδοχεία -- Παροχή υπηρεσιώνel
dc.titleΗ επίδραση της ποιότητας των υπηρεσιών στην πρόθεση επανέλευσης και την πρόθεση σύστασης των πελατών: μελέτη περίπτωσης μιας ξενοδοχειακής μονάδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International