Στάσεις και απόψεις εκπ/κων Αθμιας ειδικής αγωγής για το ρόλο των ΤΠΕ στην ειδική Εκπαίδευση
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Μπαράκος, ΚωνσταντίνοςΌνομα Επιβλέποντος
Κόλλιας, Βασίλειος
Ημερομηνία
2008Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Επιτομή
Σκοπός της συγκεκριμένη μελέτης είναι να διερευνηθούν οι στάσεις και οι
αντιλήψεις των δασκάλων Ειδικής Αγωγής που υπηρετούν σε ειδικά δημοτικά
σχολεία για τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη. Η έρευνα
πραγματοποιήθηκε το δίμηνο Απρίλιος - Μάιος του 2007 και για τη συλλογή του
δείγματος χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς. Τα αποτελέσματα της
μελέτης έδειξαν ότι το επίπεδο μόρφωσης των δασκάλων και η εμπειρία στη χρήση
ΤΠΕ σχετίζονται θετικά με την Εμπιστοσύνη και την Ελκυστικότητα στη χρήση
ΤΠΕ. Η χρήση των υπολογιστών ενισχύει τη μαθησιακή διαδικασία και η κατάλληλη
υλικοτεχνική υποδομή και η στήριξη της πολιτείας προωθούν μια θετική στάση προς
τους υπολογιστές. Το φύλο, το μέγεθος της σχολικής μονάδας και η ηλικία δεν
σχετίζονται με την αλλαγή συμπεριφοράς προς τους υπολογιστές .
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.