Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel
dc.creatorΚαραγεώργου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:43:34Z
dc.date.available2015-01-05T21:43:34Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other4432
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/905en
dc.description.abstractΣκοπός της έρευνας ήταν η εξέταση των απόψεων των φοιτητών φυσικής αγωγής σχετικά με την ενσωμάτωση συμφοιτητών τους με αισθητηριακές διαταραχές (κώφωση, τύφλωση) στο πρόγραμμα σπουδών του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Το δείγμα αποτελείτο από 231 συμμετέχοντες (109 άντρες και 122 γυναίκες), όλοι φοιτητές και φοιτήτριες του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Κάθε άτομο του δείγματος συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο των Nikolaraizi & Reybekiel (2001) που ερευνά τις συμπεριφορές μαθητών απέναντι σε συνομήλικους με αναπηρίες Τα αποτελέσματα ανέδειξαν διαφορές απόψεων που παρατηρήθηκαν μεταξύ των φοιτητών σε σχέση με το φύλο τους, τα διαφορετικά εκπαιδευτικά έτη, και τις διαφορετικές ειδικότητες του Τμήματος.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΑΘΛΗΣΗel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΤΥΦΛΩΣΗel
dc.subject.otherΚΩΦΩΣΗel
dc.subject.otherΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΑπόψεις φοιτητών φυσικής αγωγής σχετικά με την ενσωμάτωση συμφοιτητών με αισθητηριακές διαταραχέςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International