Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΦεγγαρά, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:43:31Z
dc.date.available2015-01-05T21:43:31Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other4342
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/872en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: χαμηλής ποιότητας εκτύπωση.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εντοπίσουμε τις διαφορές μεταξύ βάρους και ύψους που δηλώνουν τα άτομα και του πραγματικού τους βάρους και ύψους. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 300 μαθητές του 4ου Λυκείου και Γυμνασίου Τρικάλων, εκ των οποίων 257 ήταν μαθητές A Β & Γ Λυκείου και 43 μαθητές Γ' Γυμνασίου. Από τους μαθητές που συμμετείχαν στην έρευνα 141 ήταν γένους αρσενικού και 159 θηλυκού. Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν τον Δεκέμβριο του 2003, στα σχολεία στην διάρκεια του μαθήματος Φυσικής Αγωγής. Στην αρχή δόθηκε στους συμμετέχοντες ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο έπρεπε να δηλώσουν το ύψος και βάρος τους. Την επόμενη μέρα ακολούθησε ακριβής μέτρηση βάρους και ύψους των μαθητών χωρίς οι ίδιοι να το γνωρίζουν εκ των προτέρων. Τα όργανα μέτρησης που χρησιμοποιήθηκαν ήταν μια ζυγαριά ακρίβειας για το βάρος και ένα αναστημόμετρο για το ύψος. Έγινε στατιστική ανάλυση για το σύνολο του δείγματος 300 ατόμων και μια ως προς το φύλο μέσω των t-test ζευγαρωτών παρατηρήσεων και του μεγέθους επίδρασης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ελάχιστη διαφορά ως προς το αναφερόμενο και μετρίσιμο βάρος και ύψος αγοριών -κοριτσιών. Το βάρος που δήλωναν ήταν μικρότερο και το ύψος μεγαλύτερο και στα δύο φύλα. Παρα το γεγονός ότι οι διαφορές αυτές ήταν στατιστικά σημαντικές, το μέγεθος επίδρασης (ES) ήταν μικρό εώς ασήμαντο ( .02 έως .27 ). Το μικρό μέγεθος επίδρασης φανερώνει πως δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ των δηλωμένων και πραγματικών τιμών από μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σε επόμενες έρευνες θα πρέπει να επιτευχθεί η καλύτερη εκτίμηση πραγματικού βάρους και ύψους έτσι ώστε ο δείκτης μάζας σώματος (ΒΜΙ) που χρησιμοποιείται στις επιδημιολογικές έρευνες να είναι πιο ακριβής και να εξεταστεί και το μέγεθος επίδρασης .el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΝΘΡΩΠΟΜΕΤΡΙΑel
dc.subject.otherΣΩΜΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.titleΜπορούμε να εμπιστευθούμε τις τιμές βάρους και ύψους που δηλώνουν οι μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International