Zur Kurzanzeige

Marketing, cultural tourism and the role of digital technologies

dc.contributor.advisorΠεντάζου, Ιουλίαel
dc.contributor.authorΜάλλιου, Αικατερίνη Α.el
dc.creatorΜάλλιου, Αικατερίνη Α.el
dc.date.accessioned2023-07-07T10:07:43Z
dc.date.available2023-07-07T10:07:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other27439
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/82061
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠολιτιστικός τουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδαel
dc.subjectΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδαel
dc.subjectΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδαel
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ -- Ελλάδαel
dc.titleΜάρκετινγκ και πολιτιστικός τουρισμός. H συμβολή των ψηφιακών τεχνολογιώνel
dc.titleMarketing, cultural tourism and the role of digital technologiesen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμού και Δημιουργικών Μέσων και Βιομηχανιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail
Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International