Μάρκετινγκ και πολιτιστικός τουρισμός. H συμβολή των ψηφιακών τεχνολογιών
Marketing, cultural tourism and the role of digital technologies
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Όνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Πεντάζου, Ιουλία
Ημερομηνία
2023Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμού και Δημιουργικών Μέσων και Βιομηχανιών.