Μελέτη των προγραμμάτων σπουδών και εγχειριδίων αγγλικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σχετικά με τους 17 στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης: επίγνωση και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών αναφορικά με τη διδασκαλία της αειφορίας
Study of the english language curricula and textbooks in Primary Education on the 17 goals of sustainable development: EFL teachers' awareness and readiness for teaching sustainability
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Όνομα μέλους επιτροπής
Παπαδοπούλου, Πηνελόπη
Ρουσσάκης, Ιωάννης
Όνομα Επιβλέποντος
Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Ημερομηνία
2023Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.