Zur Kurzanzeige

Green marketing as a means of developing green entrepreneurship

dc.contributor.advisorΔρίτσας, Σοφοκλήςel
dc.contributor.authorΘώδης, Ιωάννης Δ.el
dc.creatorΘώδης, Ιωάννης Δ.el
dc.date.accessioned2023-03-20T11:03:07Z
dc.date.available2023-03-20T11:03:07Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other27032
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81671
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.38027
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Πράσινες πρακτικέςel
dc.subjectΟικολογικό μάρκετινγκel
dc.subjectΠεριβαλλοντική ευθύνηel
dc.subjectΔιατριβέςel
dc.titleΤο πράσινο μάρκετινγκ ως μέσο ανάπτυξης της πράσινης επιχειρηματικότηταςel
dc.titleGreen marketing as a means of developing green entrepreneurshipen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜατσιώρη, Στεριανήel
dc.contributor.committeeMemberDuquenne, Marie-Noellefr


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail
Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International