Το πράσινο μάρκετινγκ ως μέσο ανάπτυξης της πράσινης επιχειρηματικότητας
Green marketing as a means of developing green entrepreneurship
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/81671/27032.pdf.jpg?sequence=6&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Όνομα μέλους επιτροπής
Ματσιώρη, Στεριανή
Duquenne, Marie-Noelle
Όνομα Επιβλέποντος
Δρίτσας, Σοφοκλής
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.