Το πράσινο μάρκετινγκ ως μέσο ανάπτυξης της πράσινης επιχειρηματικότητας
Green marketing as a means of developing green entrepreneurship
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Όνομα μέλους επιτροπής
Ματσιώρη, Στεριανή
Duquenne, Marie-Noelle
Όνομα Επιβλέποντος
Δρίτσας, Σοφοκλής
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.