Αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη σε Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Exploitation of Augmented Reality in Education for Sustainable Development in Preschool Children
Öffnen
Autor
Committee member
Καραματσούκη, Αγγελική
Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Supervisor name
Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος
Datum
2022Language
el
Schlagwort
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.