Ψηφιακό μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων: εμπειρική διερεύνηση
Digital marketing in tourism business: empirical investigation
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/60642/25852.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Βελέντζα, Αναστασία Ρ.Όνομα Επιβλέποντος
Μεταξάς, Θεόδωρος
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.