Η ΠΕ ως μέσο παρέμβασης για τον αυτισμό. Γλωσσική, κοινωνική, αισθητηριακή και συναισθηματική ανάπτυξη παιδιών και εφήβων. Απόψεις εκπαιδευτικών Ειδικής και Γενικής Αγωγής
Environmental education as a means of intervention in Autism. Verbal, social, sensory and emotional development of children and adolescents. Views of Special and General Education Teachers
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/60558/26059.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Όνομα μέλους επιτροπής
Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Λάππα, Χριστίνα
Ρουσσάκης, Ιωάννης
Όνομα Επιβλέποντος
Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Λάππα, Χριστίνα
Ημερομηνία
2020Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.