Πληροφορική και επιχειρηματικότητα: συστήματα πληροφορικής στον τουρισμό για την προώθησή του – Μελέτη περίπτωσης: Η προβολή μέσω τουριστικού agency
Informatics and entrepreneurship: IT systems in tourism for its promotion – Case study: promotion through a tourist agency
Προβολή/ Άνοιγμα
Όνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Δημητρίου, Γεώργιος
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.