Η κοινωνική συμμετοχή μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) στο γενικό σχολείο: αξιολόγηση ενός προγράμματος παρέμβασης
Social participation of pupils with special educational needs in regular schools: evaluating an intervention program
Mostra/ Apri
Autore
Νικολοπούλου, Χρυσοθέμη Α.Committee member
Μπότσογλου, Καφένια
Ρουσσάκης, Ιωάννης
Supervisor name
Αβραμίδης, Ηλίας
Data
2022Language
el
Soggetto
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.