Η χρήση ψηφιακών εφαρμογών, ως μέσο εναλλακτικής αξιολόγησης: το ψηφιακό πρόγραμμα "Kahoot"
The use of digital applications as a means of alternative assessment: the digital program "Kahoot"
dc.contributor.advisor | Μπάγκος, Παντελεήμων | el |
dc.creator | Κρανιώτη, Παναγιώτα | el |
dc.date.accessioned | 2022-02-18T21:04:38Z | |
dc.date.available | 2022-02-18T21:04:38Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 24126 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/58198 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14621 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Φθιώτιδα | el |
dc.subject.other | Σχολική επίδοση -- Ελλάδα -- Φθιώτιδα | el |
dc.subject.other | Μαθητές -- Αξιολόγηση | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικό λογισμικό|\Διαδίκτυο στην εκπαίδευση | el |
dc.title | Η χρήση ψηφιακών εφαρμογών, ως μέσο εναλλακτικής αξιολόγησης: το ψηφιακό πρόγραμμα "Kahoot" | el |
dc.title | The use of digital applications as a means of alternative assessment: the digital program "Kahoot" | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική. | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Παπαδοπούλου, Δώρα | el |