Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of digital applications as a means of alternative assessment: the digital program "Kahoot"

dc.contributor.advisorΜπάγκος, Παντελεήμωνel
dc.creatorΚρανιώτη, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2022-02-18T21:04:38Z
dc.date.available2022-02-18T21:04:38Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other24126
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58198
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14621
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Φθιώτιδαel
dc.subject.otherΣχολική επίδοση -- Ελλάδα -- Φθιώτιδαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό λογισμικό|\Διαδίκτυο στην εκπαίδευσηel
dc.titleΗ χρήση ψηφιακών εφαρμογών, ως μέσο εναλλακτικής αξιολόγησης: το ψηφιακό πρόγραμμα "Kahoot"el
dc.titleThe use of digital applications as a means of alternative assessment: the digital program "Kahoot"en
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαδοπούλου, Δώραel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International