Afficher la notice abrégée

The use of digital applications as a means of alternative assessment: the digital program "Kahoot"

dc.contributor.advisorΜπάγκος, Παντελεήμωνel
dc.creatorΚρανιώτη, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2022-02-18T21:04:38Z
dc.date.available2022-02-18T21:04:38Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other24126
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58198
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14621
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Φθιώτιδαel
dc.subject.otherΣχολική επίδοση -- Ελλάδα -- Φθιώτιδαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό λογισμικό|\Διαδίκτυο στην εκπαίδευσηel
dc.titleΗ χρήση ψηφιακών εφαρμογών, ως μέσο εναλλακτικής αξιολόγησης: το ψηφιακό πρόγραμμα "Kahoot"el
dc.titleThe use of digital applications as a means of alternative assessment: the digital program "Kahoot"en
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαδοπούλου, Δώραel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International