Εμφάνιση απλής εγγραφής

The development of e-commerce, the current trends in marketing and advertising on internet and in social media and their effects on consumer’s behavior

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΚαραναστάση, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2022-02-18T20:34:12Z
dc.date.available2022-02-18T20:34:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other24044
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58094
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14517
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.subject.otherΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Έρευναel
dc.titleΗ εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι σύγχρονες τάσεις του μάρκετινγκ και της διαφήμισης στο internet και στα social media και η επίδραση τους στην συμπεριφορά του καταναλωτήel
dc.titleThe development of e-commerce, the current trends in marketing and advertising on internet and in social media and their effects on consumer’s behavioren
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤσαμαδιάς, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΒαβουγυιός, Διονύσιοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International