Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι σύγχρονες τάσεις του μάρκετινγκ και της διαφήμισης στο internet και στα social media και η επίδραση τους στην συμπεριφορά του καταναλωτή
The development of e-commerce, the current trends in marketing and advertising on internet and in social media and their effects on consumer’s behavior
Mostra/ Apri
Autore
Καραναστάση, ΓεωργίαCommittee member
Τσαμαδιάς, Κωνσταντίνος
Βαβουγυιός, Διονύσιος
Supervisor name
Σταμούλης, Γεώργιος
Data
2019Language
el
Soggetto
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.