Στρατηγική πολιτικού μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Η επιρροή της ψηφιακής παρουσίας των πολιτικών στα κοινωνικά μέσα, στην πρόθεση ψήφου των Millennials
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Πάκα, ΦιλαρέτηΌνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA.