Mostra i principali dati dell'item

Commerce in the digital age: e-marketing applications for the formation of the relation between costumer and business

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΔημητρίου, Γεώργιοςel
dc.creatorΔημητριάδου, Τριάςel
dc.date.accessioned2021-12-07T21:33:21Z
dc.date.available2021-12-07T21:33:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23919
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57713
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.titleΤο εμπόριο στην ψηφιακή εποχή: εφαρμογές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για την διαμόρφωση της σχέσης πελάτη - επιχείρησηel
dc.titleCommerce in the digital age: e-marketing applications for the formation of the relation between costumer and businessen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International