Show simple item record

The contributions of IT to entrepreneurship: analysis of business’ e-marketing strategies

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΡοσβάνη, Ελένηel
dc.date.accessioned2021-09-29T07:34:48Z
dc.date.available2021-09-29T07:34:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23401
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56823
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΕπιχειρηματικότηταel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.titleΗ συμβολή της πληροφορικής στην επιχειρηματικότητα: ανάλυση στρατηγικής e-marketing των επιχειρήσεωνel
dc.titleThe contributions of IT to entrepreneurship: analysis of business’ e-marketing strategiesen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International