Η μέθοδος του πλέγματος των ρεπερτορίων (repertory grid) στην έρευνα αγοράς: μελέτη περίπτωσης marketing plan εφαρμογής λογισμικού διαχείρισης ενυδρειοπονικού συστήματος
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Αρμυρά, ΈλληΌνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Γερογιάννης, Βασίλης
Ημερομηνία
2020Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση έργων και Προγραμμάτων.