Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και η χρήση τους ως εργαλείο προώθησης, διαφήμισης και πώλησης στον τομέα των επιχειρήσεων
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Γκούμας, ΧρήστοςΌνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Βελισσαρίου, Ευστάθιος
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA.