Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά στην αγορά κοσμημάτων Swarovski
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Βογιατζής, ΒασίλειοςΌνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Χατζοπούλου, Ευαγγελία
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA.