Μη-παραμετρική εκτίμηση του παραγωγικού ορίου της εκπαίδευσης των χωρών: εφαρμογή στα δεδομένα PISA 2006-2019 στην Ευρώπη
Non-parametric estimation of production frontier in education: application at the data of PISA 2006-2019 in Europe
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/54786/21953.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Γεωργαλά, Γεωργία Α.Όνομα Επιβλέποντος
Τζερεμές, Νικόλαος Γ.
Ημερομηνία
2020Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.