Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΔημολέα, Αργυρώel
dc.date.accessioned2020-11-03T10:17:58Z
dc.date.available2020-11-03T10:17:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21768
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54392
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΚοινωνικά δίκτυαel
dc.titleΤο ηλεκτρονικό επιχειρείν και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην ανάπτυξή του: μελέτη περίπτωσης: η περίπτωση του Instagramel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International