Show simple item record

The era of digital marketing: strengthening entrepreneurship using contemporary electronic tools

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΜποφίλη, Διονυσίαel
dc.date.accessioned2020-11-03T10:02:21Z
dc.date.available2020-11-03T10:02:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21778
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54251
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subject.otherΜάρκετινγκ -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.titleΗ εποχή του digital marketing: ενίσχυση της επιχειρηματικότητας με χρήση σύγχρονων ηλεκτρονικών εργαλείωνel
dc.titleThe era of digital marketing: strengthening entrepreneurship using contemporary electronic toolsen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International