Mostrar el registro sencillo del ítem

Video game design and implementation on the Unreal Engine 4

dc.contributor.advisorΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel
dc.contributor.advisorΛουκάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΖαπάρας, Παναγιώτης Α.el
dc.date.accessioned2020-11-03T09:07:39Z
dc.date.available2020-11-03T09:07:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54019
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒιντεοπαιχνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικά παιγνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Επεξεργασία δεδομένωνel
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση βιντεοπαιχνιδιού στην μηχανή Unreal Engine 4el
dc.titleVideo game design and implementation on the Unreal Engine 4en
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International