Afficher la notice abrégée

Agent development for video games with machine learning techniques

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΑλεξίου, Φαβιόλαel
dc.date.accessioned2020-11-03T08:48:15Z
dc.date.available2020-11-03T08:48:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21814
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53972
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.otherΝευρωνικά δίκτυαel
dc.subject.otherΠαιχνίδια υπολογιστών -- Προγραμματισμόςel
dc.subject.otherΠαιχνίδια υπολογιστών -- Σχεδίασηel
dc.titleΑνάπτυξη πράκτορα για βιντεοπαιχνίδια με τεχνικές μηχανικής εκμάθησηςel
dc.titleAgent development for video games with machine learning techniquesen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International