Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.creatorΑικατερίνη, Ελένηel
dc.date.accessioned2020-10-02T07:57:00Z
dc.date.available2020-10-02T07:57:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21482
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53828
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαφοροποιημένη διδασκαλίαel
dc.subject.otherΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣχολική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΔιαταραχές συμπεριφοράς στα παιδιάel
dc.titleΗ συμβολή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην ενίσχυση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: βιβλιογραφική ανασκόπηση el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΒασιλειάδης, Ηλίαςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International