Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.creatorΑικατερίνη, Ελένηel
dc.date.accessioned2020-10-02T07:57:00Z
dc.date.available2020-10-02T07:57:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21482
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53828
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαφοροποιημένη διδασκαλίαel
dc.subject.otherΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣχολική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΔιαταραχές συμπεριφοράς στα παιδιάel
dc.titleΗ συμβολή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην ενίσχυση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: βιβλιογραφική ανασκόπηση el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΒασιλειάδης, Ηλίαςel


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International