Mostrar el registro sencillo del ítem
Αντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στη γενική τάξη
dc.contributor.advisor | Σταμούλης, Γεώργιος | el |
dc.creator | Κρεμάλας, Νικόλαος | el |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T07:56:55Z | |
dc.date.available | 2020-10-02T07:56:55Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 21468 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/53814 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12392 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Εκπαιδευτικοί -- Απόψεις | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Επιμόρφωση | el |
dc.subject.other | Εξατομικευμένη διδασκαλία | el |
dc.title | Αντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στη γενική τάξη | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Βαβουγυιός, Διονύσιος | el |
dc.contributor.committeeMember | Δημητρίου, Γεώργιος | el |