Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣιδέρης, Μπακούραςel
dc.creatorΜπέτσος, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2020-07-12T09:28:15Z
dc.date.available2020-07-12T09:28:15Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other20786
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53058
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.9020
dc.description.abstractΣκοπός της μελέτης είναι η διερεύνηση των επιπτώσεων της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στην ψυχική υγεία των μαθητών. Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία περιλαμβάνει το χωρισμό των μαθητών μιας τάξης σε ομάδες εργασίας, αποτελούμενες συνήθως από παιδιά με διαφel
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectομαδοσυνεργατική διδασκαλίαel
dc.subjectισότηταel
dc.subjectψυχική υγείαel
dc.titleΗ επίδραση της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στην ψυχική υγεία του παιδιούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής.el
heal.academicPublisherIDteilar
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International