Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.creatorΜπασέκη, Βαΐτσα Π.el
dc.date.accessioned2020-07-12T09:23:56Z
dc.date.available2020-07-12T09:23:56Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other20984
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52941
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8903
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)el
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)el
dc.subject.otherΕλληνική γλώσσα, Νέα -- Μελέτη και διασκαλία (Δευτεροβάθμια)el
dc.subject.otherΑγγλική γλώσσα -- Μελέτη και διασκαλία (Δευτεροβάθμια)el
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με δυσλεξία -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΣυγκριτική μελέτη της παραγωγής γραπτού λόγου στην Ελληνική ως μητρική και στην Αγγλική ως ξένη γλώσσα από δυσλεξικούς και μη δυσλεξικούς μαθητέςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαντελιάδου, Σουζάναel
dc.contributor.committeeMemberΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.committeeMemberΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.contributor.committeeMemberΒλάχος, Φίλιπποςel
dc.contributor.committeeMemberΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.committeeMemberΤζιβινίκου, Σωτηρίαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International