Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑθανασιάδου, Χριστίναel
dc.creatorΔρακακίδου, Χαρίκλεια Φ.el
dc.creatorΜπακάλη, Βασιλική Σ.el
dc.date.accessioned2020-07-06T08:34:48Z
dc.date.available2020-07-06T08:34:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20722
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52696
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8658
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπαγγελματικός προσανατολισμόςel
dc.subject.otherΟικογένειαel
dc.subject.otherΣπίτι και σχολείοel
dc.subject.otherΑπόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Επιλογή επαγγέλματοςel
dc.titleΟ ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στη διαδικασία λήψης ακαδημαϊκών αποφάσεων νεαρών ενηλίκωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαβασιλείου, Ιωάνναel
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International