Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.creatorΛουάρη, Μαρίναel
dc.date.accessioned2020-06-24T12:42:22Z
dc.date.available2020-06-24T12:42:22Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other20615
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52534
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8496
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθητές -- Στάσεις -- Έρευναel
dc.subject.otherΕνσωμάτωση στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΒιβλιοθεραπεία για παιδιάel
dc.subject.otherΕκπαίδευση και κοινωνίαel
dc.titleΗ βιβλιοθεραπεία στην εκπαίδευση: προετοιμασία μαθητών δημοτικού σχολείου για την ένταξη παιδιών με αναπηρίαel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.committeeMemberΠαντελιάδου, Σουζάναel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International