Afficher la notice abrégée

Peer tutoring as a means to implementing inclusion :process and efficacy

dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΤούλια, Αναστασία Γ.el
dc.date.accessioned2020-04-06T09:12:23Z
dc.date.available2020-04-06T09:12:23Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other20248
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52112
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8016
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕνσωμάτωση στην εκπαίδευσηel
dc.titleΗ διδασκαλία ομηλίκων ως μέσο εφαρμογής της ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάκγες :διαδικασία και αποτελεσματικότηταel
dc.titlePeer tutoring as a means to implementing inclusion :process and efficacyen
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΒλάχου, Αναστασίαel
dc.contributor.committeeMemberΣτρογγυλός, Βασίλειοςel
dc.contributor.committeeMemberΒλάχος, Φίλιπποςel
dc.contributor.committeeMemberΔιδασκάλου, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.committeeMemberΝικολαραΐζη, Μάγδαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International