Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΝικολόπουλος, Σωτήριοςel
dc.creatorΤράτσα, Ζηνοβία Λ.el
dc.date.accessioned2020-03-06T13:11:54Z
dc.date.available2020-03-06T13:11:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20099
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51364
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7268
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝέες επιχειρήσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕπιχειρηματικότητα -- Ελλάδαel
dc.titleΠροσδιοριστικοί παράγοντες οικονομικής επιτυχίας νεοφυών εταιρειώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International