Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.creatorΖαφείρης, Ηλίαςel
dc.date.accessioned2020-02-24T13:05:14Z
dc.date.available2020-02-24T13:05:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19660
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51146
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7050
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαταραχές του λόγουel
dc.subject.otherΔυσλεξίαel
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subject.otherΛόγος,διαταραχέςel
dc.titleΔιάγνωση και αποκατάσταση της δυσλεξίας σε παιδιά με τη χρήση της τεχνολογίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International