dc.contributor.advisor | Τριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α. | el |
dc.creator | Μπίλλα, Σοφία Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2019-09-02T07:26:02Z | |
dc.date.available | 2019-09-02T07:26:02Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 19476 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/50581 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8391 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Αντίληψη του χώρου στα παιδιά | el |
dc.subject.other | Χαρτογραφία -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Γεωγραφία -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Γεωγραφική αντίληψη | el |
dc.subject.other | Παιδιά και περιβάλλον | el |
dc.subject.other | Παιδιά -- Ανάπτυξη | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευνα | el |
dc.title | Ανάγνωση και κατασκευή χαρτών: ένα διδακτικό πείραμα σε συν-διδασκόμενο τμήμα της Ε' & ΣΤ' του δημοτικού | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Ασημόπουλος, Στέφανος | el |
dc.contributor.committeeMember | Πολίτης, Παναγιώτης | el |