Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΠούλιου, Αριστέαel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:06Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other19173
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50120
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6105
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΗγεσίαel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΔιαπολιτισμική ανάπτυξη σχολικών μονάδων: εμπειρίες και πρακτικές στελεχών εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International