Show simple item record

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέλης|el
dc.creatorΜπαγκούα, Αθανασίαel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:05Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19151
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50111
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8364
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Ρόλοςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί, αξιολόγησή τωνel
dc.titleΟ ρόλος του διευθυντή στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: προοπτικές και περιορισμοίel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International